Współpraca B2B dla architektów

Rozwiń Swoją Firmę z naszym programem B2B

Program B2B (Business-to-Business) dla architektów to świetna okazja, by zbudować efektywne narzędzie wspierające współpracę między firmami i profesjonalistami w branży wnętrzarskiej i architektonicznej.

Lubisz piękne wnętrza, wyjątkowe dodatki i masz głowę pełną kreatywnych pomysłów? Na pewno skorzystasz z naszych produktów. Zapraszamy do współpracy z naszą marką! Skontaktuj się z nami ( bok@stylowewydruki.pl ). Razem na pewno stworzymy coś niesamowitego!

Zainspiruj się naszymi wzorami lub dostarcz własne. Program skierowany do architektów i właścicieli showroomów, który pozwala na wyróżnienie swoich usług na rynku.

System prowizyjny dla architektów

Wypłacamy prowizje od zrealizowanych projektów. Prowizja jest rozliczana po dostarczeniu zamówienia klientowi. W następnych krokach możesz przesłać nam fakturę prowizyjną.

  • Rabaty do 10% na wszystkie nasze drukowane produkty z naszego katalogu.
  • 6% prowizji za rekomendacje przy zrealizowanym projekcie.
  • Wsparcie techniczne i merytoryczne na każdym etapie projektu, w tym audyty i wizualizacje.

Wsparcie

Oferujemy wsparcie i dostęp do unikalnych produktów oraz możliwość efektywnej współpracy z innymi profesjonalistami w branży.

instagram-iconinstagram-icon
 

 

Wzorniki: tapety, szkła i ceramika

Dostęp do ekskluzywnych materiałów i próbek może znacząco wpłynąć na jakość podejmowanych decyzji zakupowych, zwłaszcza w branży, w której estetyka i jakość są kluczowe. Dając klientom możliwość bezpośredniego zapoznania się z teksturą, kolorem i wzornictwem produktów, które oferujemy ułatwiamy im dokonanie wyboru aby najlepiej odpowiedzieć ich potrzebom i oczekiwaniom.

W naszej ofercie posiadamy wzorniki tapet oraz próbki materiałów pozwalające na dokładne ocenienie jakości wykonania oraz dopasowanie do stylistyki przestrzeni. Dodatkowo, ekskluzywne wzory i unikalne tekstury dostępne tylko dla partnerów biznesowych mogą stanowić atut w kontekście oferowania wyjątkowych i niedostępnych w powszechnym obiegu produktów. Takie podejście z pewnością sprzyja lepszej prezentacji oferty i zwiększa satysfakcję końcowego klienta, który może liczyć na kompleksową pomoc w zakresie wyboru odpowiednich produktów.